21 Şubat 2010 Pazar

EVLİLİK PROGRAMINDA TANIŞTIĞI KADIN TARAFINDAN DOLANDIRILDI eheh.

Özel bi kanalda yayımlanan evlilik programına katılan, Bayburt’ta yaşayan 82 yaşındaki Azimet Karatekin evlilik vaadiyle kandırılıp dolandırıldı.Emekli olan Karatekin, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 2008 yılında bir televizyon kanalındaki evlilik programında, 56 yaşındaki S.E. ile tanıştığını, ancak programda anlaşamadıkları için evlilik kararı almadıklarını söyledi. Programın ardından S.E’nin 3 ay boyunca kendisini telefonla aradığını öne süren Karatekin, ”Bana, ‘bütün isteklerini yerine getiririm, evinin hanımı olurum, yeter ki benimle evlen, ne olur beni bırakma’ şeklinde sözler söyledi. Ben de ona inanarak evlenmeyi kabul ettim” dedi.Bunu üzerine Adana’da yaşayan S.E’ye 200 lira gönderip masraflarını karşılayarak Bayburt’a gelmesini sağladığını ifade eden Karatekin, ”Bayburt’ta bir gün kaldık. Benden altın istedi. Kendisine o dönemin parasıyla 5 bin 250 lira değerinde 4 bilezik, 1 gerdanlık, 1 saat, 1 yüzük ile 1 takım küpe aldım. Daha sonra nikah işlemleri için, programın yapıldığı televizyona gitmek üzere yola çıktık” diye konuştu.S.E’nin bu arada kendisine Trabzon’da bir ev kiralayıp burada kalma teklifinde bulunduğunu ve bunu kabul ettiğini öne süren Karatekin, ”Trabzon’a gidip, kiralık ev baktık ancak bulamadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder